A Simple Key For نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Unveiled

Wiki Article

در صفحه ثبت‌نام بایننس، فرم ثبت‌نام را با ایمیل و گذرواژه انتخابی خود پر کنید.

اگرچه بیت کوین را می‌توان به روش‌های دیگری مانند گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی و یا از افراد حقیقی خریداری کرد، امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر است.

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

بایننس برای افرادی که با ترید آشنایی چندانی ندارند و یا نمی‌خواهند درگیر سفارش‌گذاری و فرایندهای این‌چنینی شوند، امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. با این قابلیت کاربر فقط کافی است ارز دیجیتالی را که در اختیار دارد انتخاب کند و بگوید قصد دارد این ارز دیجیتال به چه ارز دیجیتال دیگری و با چه مقداری تبدیل شود.

آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام و نحوه سرمایه گذاری

نکات ایمنی برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲

برای اطمینان بیشتر از تعهد و کیفیت کار یک صرافی، پرس‌وجو بهترین راه است. گروه‌های تلگرامی یا بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) یکی از بهترین جاهایی هستند که می‌توانید در آنها از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید.

با این حال، به گوگل اتکا نکنید و حتماً قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، از اعتبار آن مطمئن شوید. بررسی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت ازجمله مهمترین مواردی هستند که باید بررسی کنید.

این کیف پول‌ها یک ابزار سخت افزاری هستند که به فلش مموری‌های رایج نیز شباهت دارند. اگر دارایی‌های زیادی دارید و قصد دارید سرمایه‌ گذاری بلند مدت داشته باشید، کیف پول سخت افزاری بهترین انتخاب برای شما است، البته این کیف پول‌ها ‌قیمت نسبتا بالایی دارند.

علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت بایننس، این صرافی هم برای موبایل و هم برای کامپیوترهای شخصی اپلیکیشن مخصوص دارد که ترید را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پاسخ دهند .

با توجه به امکان عدم احرازهویت توسط صرافی ها می توانید اقدام کنید

سرعت بالا از آن جهت مهم است که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال نداشته باشد، انتقال اطلاعات (درخواست خرید و فروش) در زمان مناسب و قیمت تعیین شده انجام نمی‌پذیرد.

Report this wiki page